niedziela, 19 kwietnia 2015

Zmiany...

Witajcie Kochani,
po długim czasie mojej nieobecności wznawiam bloga o zdrowym żywieniu - na początku zmieniłam jego wygląd.
Chce codziennie zamieszczać posty o żywieniu, ciekawostki, artykuły.
Co skłoniło mnie do zmiany??
Za 2 miesiące wyjeżdżam na wakacje i bardzo chcę się dobrze prezentować w stroju kąpielowym...
Jest to dla mnie najważniejszy cel.
Robiłam kilka prób ku odchudzaniu, jednakże zabrakło silnej woli.
CHCE TO ZMIENIĆ - chcę codziennie o tym mówić - tak dla samej siebie.

Poniżej przedstawiam podstawowe zasady, które wdrażam od już - od jutrzejszego dnia!
Mówię poważnie!

1. Przede wszystkim 5 lub 6 posiłków dziennie - najbogatsze w kalorie śniadanie oraz lekka kolacja.
2. Małe porcje, najlepiej na małych talerzach. Mój żołądek jest bardzo rozciągnięty, ponieważ mieścił zbyt dużo. Jednakże jedząc małe porcje w regularnych odstępach czasu w ciągu dnia - można go skurczyć.
3. Ograniczenie spożywania produktów, które były moją słabością i jednocześnie nie sprzyjały mojej figurze - słodycze, fast foody, napoje gazowane. Kiedyś myślałam, że całkowite ich wyeliminowanie stanowi sens. Zawsze jednak wracałam do nich (na przykład po tygodniu) niestety ze zdwojoną siłą!
Teraz wychodzę z założenia, że można jeść wszystko - we właściwych ilościach i z odpowiednią częstotliwością.
4. Ograniczenie produktów smażonych, stawiam na kaszę gryczaną, ciemne pieczywo (ale takie prawdziwe np. orkiszowe)
5. Każdy posiłek jest urozmaicony warzywem lub owocem.
6. Aktywność ! Pragnę znaleźć dla siebie coś, co mi się spodoba - na celowniku jazda na rowerze.

Nie chcę radykalnie zmieniać moich przyzwyczajeń żywieniowych, ponieważ w chwili słabości na pewno to się zwróci, poza tym nie wiem jak mój organizm zareaguje....

Zapraszam do częstego odwiedzania, komentowania.
Może Wy chcecie się pochwalić zwyczajami żywieniowymi?

Rami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz