poniedziałek, 11 maja 2015

Aktywność się opłaca!

Odbiegając trochę od głównego tematu bloga chcę się pochwalić moim osiągnięciem.
Dzisiaj waga pokazuje 2 kg mniej!!
Może to nie dużo, ale dla mnie już sukces.
Chcę się podzielić doświadczeniem - czyli jak ja tego dokonałam?

Przede wszystkim sukces zawdzięczam jeździe na rowerze.
Od 20 kwietnia tak na spokojnie przemierzałam tygodniowo ok. 35 kilometrów.
Od 4 do 10 maja zabrałam się porządnie za robotę :) Mój dystans to 81 km.

Ile spalonych kalorii?
Liczba mnie pozytywnie zaskoczyła - tylko w ostatnim tygodniu spaliłam 3432 kalorie !
Jak ja to zrobiłam??
w ciągu tygodnia miałam 2 treningi z długim dystansem - po 26 km oraz 2 razy przebyłam drogę do pracy i z powrotem (łącznie 2x14 km)

Zachęcam wszystkich do aktywności fizycznej!
Spróbujcie i wybierzcie coś dla siebie !

Co jeszcze?
Regularne posiłki; wczesne i lekkie kolacje; bogate w błonnik śniadania
Co jest najlepsze!
Nie zrezygnowałam całkowicie ze słodyczy, wbrew temu co waga pokazuje - moje posiłki nie były niskokaloryczne !

Zapraszam serdecznie do odwiedzania i komentowania.
Może Wy chcecie się pochwalić?

Rami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz